Jak założyć konto iTunes? [update]

26 10 2008

STRONA PRZENIESIONA!

NOWY ADRES:

www.iVanilla.pl

About these ads

Działania

Information

68 responses

31 10 2008
blazej

PRUBOWALEM ZALOZYC KONTO NA SWOIM ITUNES JESTEM W POLSCE MAM NAJNOWSZA WERSJE TEGO PROGRAMU 8.1 ITUNES I NIC MI NIE WYSZLO CZY KTOS WIE JAK TO ZROBIC NIECH NAPISZE NA MAILA MOJEGO blazej-30@o2.pl

1 11 2008
kvczor

Jak wiem jak to zrobić. Opisałem to wyżej. Spróbuj jeszcze raz, to nie jest trudne.

btw. Jak piszesz to wyłącz Caps-Lock’a.

1 11 2008
Mickey

Ja robiłem to jeszcze wczoraj… Nie miałem najmniejszych problemów – wystarczy zrobić wszystko dokładnie wg. poradnika.

3 11 2008
safari88

ja przed chwilą postępowałem wg schematu i wszystko ok. DZięki za poradnik .PZDR

3 11 2008
kvczor

@safari88

You’re welcome! :D

4 11 2008
Tomasz

Blazej !!!!!!! musisz to zrobić z poziomu Itunes ja też klikałem na ten link z poczondku nie zrozumiałem oco chodzi mam iphona od 3 dni t troche się gubie

4 11 2008
Tomasz

W Itune store szukaj

9 11 2008
Greggi

Witam, nie pojawia mi sie mozliwosc wyboru „none”, czy ktos sie z tym spotkal?
Prosze o odpowiedz. Dziekuje…

9 11 2008
Greggi

Przepraszam, juz sobie poradzilem. Trzeba wszystko wpisac malymi literami, znaczy kod z poczatku poradnika….

10 11 2008
zabenzi

a nie wystarczy po prostu wybrać sklepu amerykańskiego zamiast polskiego? wtedy bez tego redeem code jest od razu opcja ” none”

10 11 2008
kvczor

@zabenzi

A nie zauważyłeś, że to jest poradnik dla amerykańskiego konta?

11 11 2008
Mickey

@zabenzi: raczej nie… bez ‚reedem code’ niestety nie ma opcji ‚none’ (sprawdzone przed momentem) :)

11 11 2008
zabenzi

to czemu w tym tutorialu nie jest zaznaczone że ta opcja działa tylko i wyłącznie w US Store? później jak u kogoś podepniesz iphona to jest dużo srania bo przestraja sie na polski appstore i znowu nic sie nie da ściągać trzeba trochę pomyśleć a wiele osób ma z tym problem…

21 11 2008
Maras

mam chłopaki problem nie mogę założyć tego konta występuje problem z carta kredytowa niemożna ostawić na NONE. może ktoś pomoże!!

21 11 2008
OLI

witam dziaj prubowalem wszystko zorbic tak jak jest w poradniku ale lipa ten kod chyba nie dziala bo jest opcja „none” ale Gift Card and Certifcates nie chce wskoczyc nie wiem co robic moge liczyc na pomoc??? to jest moj e-mail oliwier.baranski@yahoo.pl

21 11 2008
kvczor

@Maras

A PRZECZYTAŁEŚ UWAŻNIE PORADNIK?? To przeczytaj…

21 11 2008
pietrus

Witam,
Ja również próbowałem według instrukcji i nie przechodzi.
Mam zaznaczoną opcję „None”, daje „Continue” … i pojawia się komunikat dotyczący pola „Gift Cards and Certificates”:
„The code you entered is not valid. Check the code and try again or enter another payment method above” :/
Po 3 lub 4 kliknięciach „Continue” opcja „None” znika.
… jakieś propozycje?

22 11 2008
kvczor

@pietrus

Niestety muszę poinformować, że powyższy poradnik jest już nieaktualny, a przynajmniej w pewnej części, poneważ nie da się już za darmo tworzyć konta iTunes. Trzeba zainwestować w Gift Card (jest tego dużo na Allegro, najtańsza ok 30zł) i kiedy wybierzemy opcję „none” to trzeba będzie wpisać nasz numer karty. Albo po prostu wybrać sposób płatności kartą :]

22 11 2008
Wampir3

Witam to znaczy że teraz nie da rady założyć darmowego konta na i tunes ?

22 11 2008
kvczor

@Wampir3

Niestety nie da rady..

22 11 2008
HoFi

i jak tu nie kochać apple :(

ja mam inny problem
założyłem konto na USA , wszedłem do UK itunes i teraz po powrocie do USA nie mogę nic pobrać z appstore

28 11 2008
AI_3

Mam Prośbe czy udostępni mi któ swoje konto itunes ? bo bardzo potzebuje konto bez aktywowanej karty (nie jestem złodziejem). Potrzebuje kilku podtsawowych aplikacji ……

Mail kortassk8@gmail.com

30 11 2008
piotr

Autor tego tutka mógłby się wysilić i napisać na jego początku, że już to nie działa. Człowiek walczy i traci czas czytając te bzdury i dopiero na końcu komentarzy dowiaduje się, że na marne. Równie dobrze można go skasować.

30 11 2008
piotr

Może ktoś wysłać na gg login i hasło? 3590883

30 11 2008
kvczor

Bardzo przepraszam, poradnik został już zaktualizowany.

5 12 2008
koboos

Niby sie pokazuje opcja „none” nawet w polskim AppStore, ale ostatni etap nie chce przejsc. Klikam Continue i jakby odświeża sie strona. Mozliwe ze to wina mojego kompa…

11 12 2008
AI_3

Uwaga MOZNA normalnie załozyc konto itunes w poslkim app store metoda na get free app ;D

23 12 2008
'em

rzeczywiście działa AI_3 , dzięki !

25 12 2008
Wachu

Powiem szczerze, potrzebuje hasło i login do apstore aby pobrać kilka aplikacji mój gg 8822792, zadko jestem dostępny jednak proszę o pomoc

29 12 2008
Kasztan

Al_3
A jaka jest ta metoda na free app w polskim app store ?

12 01 2009
trzyG

mi tez polecialo jak z bicza trzeba dobrze sie przypatrzec przy wybiernaiu stanu :D a teraz czekam na maila zwrotnego od Apple

15 01 2009
ktos

Działa.. Próbujcie.. Mi za 3cim razem wyszło.. Pozdrawiam
(15.01.09)

17 01 2009
Fredi69

Witam mam IPhona pare dni a konta za chiny od miesiąca nie umie założyć bi za karzdym razem chce odemnie nume karty nie ma opcji „none”
jak ktoś ma dobrą rade to prosze o posta lub widomość .
Pozdrawiam gorąci i dzięki :)
fredi_ow@o2.pl

24 01 2009
marcin

a w 11 punkcie kikamy ”done” prosze o odpowiedz

2 02 2009
longer_tom

dzięki! wszystko się udało, niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi xD

6 02 2009
johnny

Wielkie dzięki za poradnik! Pzdr

28 02 2009
kasiaasd

mi sie nie chce otowożyć link przesłany na meila pisze ciągle login

28 02 2009
kasiaasd

jeżli ktoś możę to niech mi prześle na gg 2454718 login i hasło potrzerbuje sobie ściągnąć kilku plików ..

3 03 2009
komek

muniak@autograf.pl //// Nie pojawia mi sie opcja none! Co trzeba zrobic?

8 03 2009
PETER_SZEF

kurcze ja tez MIALEM problem. POsiadam iphona 3g 16 gb i nie umialemm zalozyc konta na itunes 8 powyzszym sposobem az w koncu (tak od niechcenia) dzisiaj sprobowalem znowu sposobem 1 i udalo sie. Polecam skrzynke gmail!!!

ta strona jest niesamowita dzieki niej ten telefon jest odblokowany (jalibreak),darmowe gry (istalous) i konto na itunes 8

gratulacje dla czlowieka ktory jest moderatorem tej strony

25 03 2009
sonas

Witam ja mam inny poroblem, robie tak jak jest napisane i wsio ok, ale po otrzymaniu maila z aktywacja probuje sie zalogowac, to wyskakuje mi okienko

„This Apple ID has not yet been used with the iTunes Store.
Please review your account information,”

Jak jade dalej to mi wlacza znowu strone z podaniem karty kredytowej.
What to do?

31 05 2009
rankor

A ja jak klikam w kod aktywacyjny który mi przyszedl na maila to nic się niedzieje :/ i dalej niemoge się zalogować na Itunes:/

3 06 2009
erykmierzwa

jeśli morzecie to powiedcie ile mam czekać na tego emaila z itunes … na poczcie co sie ma pojawić ??

16 06 2009
Pun

Nie instalujcie itunes na patycji C bo zamuli system i zajmuje 500 MB lub więcej!!! Wrzucać na inną partycję gdzie macie media lub inne rzeczy

16 06 2009
Pun

Mail pojawia się po rejestracji i przed czekaniem na autoryzację po ok. 10 minutach (interia.pl)

24 06 2009
narek14

Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją, ale niestety nie otrzymuję maila z kodem. Próbowałem nawet kilkukrotnie na różne adresy mailowe. Co może być tego przyczyną? Proszę o pomoc.

30 06 2009
lola17

dokładnie ja mam ten sam problem.mam poczte na yahoo.com. Czy to ma jakies znaczenie gdzie ja mam załozoną poczte?Wszystko zrobilam wg instrukcji wczoraj i poszło gładko.Tylko nei dostałam tego maila z linkiem aktywacyjnym;/Ile trzeba czekać?proszę o pomoc.

11 07 2009
mlodyy

zalogowalem sie wczoraj i niby wszystko pieknie zrobilem wg poradnika ale maila jeszcze nie dostalem z aktywacja czy tez sie to komus przydazylo? ile czekaliscie na @ bo probowalem juz na 3 kontach i na zadfnym nie ma aktywacji:/

16 07 2009
ruby

probowalem z 4 kont (gmail, interia, tlen, onet) i nie dostalem zadnego linka z aktywacja…. o co kaman?????

22 07 2009
romano

czy ktoś może mi powiedzieć jak długo mam czekać na maila ,po założeniu konta w i tunes w celu jego aktywacji?

9 08 2009
olek

udało się dobrze, że nigdy nic nie odnawiam za leniwy jestem

9 08 2009
olek

mi mail od razu przyszedł

17 08 2009
Psi Psi

a ja jak klikam w link aktywacyjny to wyświetla mi się: Moment Please.
Loading …
i nic ! co robić ?

19 10 2009
aga

ja mam ten sam problem co jak powyzej. dostalam maila aktywacyjnego otwiera sie strona i non stop jest loading… i nic sie nie zmienia

25 10 2009
Patryk

Ej a trzeba kupowac ten kod?? I czy jak sie da dane takie jak tam sa to da sie kupowac rzeczy przez itunes??

21 11 2009
lol

mam nową wersje programu i nie ma czegoś takiegoś jak „none” , g…. prawda : /

3 12 2009
Marcin

a u mnie tzw dupa:/ nie dziala ten sposob chociaz probowalem kilka razy:( moze ktos pomoc?

4 12 2009
rado

Czy na [polskim iTunes wpisujecie dane New Yorku czy jakiegoś polskiego miasta??

6 12 2009
Darek

u mnie tez porazka probowalem z 6-ciu kont :( jak ktos ma mozliwosc i wie jak to zrobic czy pomoc zalozyc to prosze o kontakt gg 904103

18 12 2009
Tomek

Ja czekam na potwierdzenie 2 dzień i nic ;/

18 12 2009
Anka

Ja nie mam note ;///
jak można zrobić by to się pojawił ?
niech mi ktoś pomoże !!!;)))

25 12 2009
JA :(

Witam. Próbowałem już setny raz uzyskać tą opcje „none” lecz niestety nie daje się ;( Czy mógłby ktoś miły założyć mi konto (byle jakie) i wysłać login i hasło na e-maila :( Mój e-mail to hiper17@onet.eu

6 01 2010
stoju:D

Wszytko działa, konto zrobione :D

4 02 2010
agata

ja też nie moge ;((
Witam. Próbowałem już setny raz uzyskać tą opcje “none” lecz niestety nie daje się ;( Czy mógłby ktoś miły założyć mi konto (byle jakie) i wysłać login i hasło na e-maila :( Mój e-mail to agata450@gmail.pl

4 02 2010
ktos

ej mam prośbe..w żaden sposób nie moge założyć konta w itunes..w zwiazku z tym chcialbym kogos prosic, by znalazl chwile czasu, i na obojetnie jakie dane, zalozyl mi konto w itunes…i pozniej wyslal login i haslo na gg 10238245 lub na maila gim2b.cyl@tlen.pl….
bardzo prosze o pomoc!!!

15 02 2010
gregor1611

panowie jestem w holandii i nigdzie nie moge znalesc tej karty czy moglby ktos podac mi login i haslo albo ten kod z karty .dzieki z gory

26 02 2010
Dominik

cześć czy ktoś może mi założyć konto na iTunes bo ja nie mogę sobie poradzić
jeżeli ktoś założy proszę o wysłanie maila z hasłemi loginem na dominix00@interia.eu

7 06 2010
damian

zmieniasz na kraj usa .jak już będziesz w app store ,wybierz aplikacje bezpłatna i naciśnij na nią reszta w tym poradniku http://www.forum.lockerz.com.pl/tutorial-zalozyc-konto-itunes-t43608.html

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

%d bloggers like this: