Jak wymieniać pliki między iPhone a PC? (Wifi i USB)

30 10 2008

STRONA PRZENIESIONA!

NOWY ADRES:

www.iVanilla.pl

Działania

Informacja

49 odpowiedzi

23 10 2008
anonim

a skad mam wziac ta cydie? i co to w ogole takiego?

23 10 2008
kvczor

@anonim

Poszukaj na myapple.pl informacji o jailbreak’u. Na tym forum jest dużo tematów wyjaśniających na czym polega łamanie iPhone i iPod Touch. Potem spróbuję zrobić poradniki jak zjailbreakować iPhone, ale to wymaga czasu, którego ja na razie nie posiadam.

1 11 2008
marcin

a co jesli w wersji no-eifi nie da sie nacisnac “login” bo najpierw trzeba wpisac adres hosta trzeba wpisac uzytkownika i haslo najpierw no i tego hosta co wpisac ?

1 11 2008
kvczor

@marcin

U mnie to wygląda tak:
http://www.bankfotek.pl/image/149802.jpeg

9 11 2008
Greggi

Witam, chce poprzez program, ktory to (“root-root”) ingeruje bezposrednio w urzadzenie, wgrac pliki audio (mp3) do iPhona, otoz, gdzie wgrac owe pliki i czy w ogole jest to mozliwe, by iPhone je widzial, jako muzyke. Dziekuje za odpowiedz i pozdrawaim…

10 11 2008
kvczor

@Greggi

Niestety oficjalna aplikacja do odtwarzania muzyki nie odtworzy ręcznie wrzuconej muzyki. Pojawił jednak się ostatnio alternatywny program “PwnPlayer”, który to potrafi, a nawet jeszcze więcej. Poszukaj w Google.

11 11 2008
Ice Prince

Mam taki sam problem co marcin.

16 11 2008
wons

Ja również mam problem z adresem IP w połączeniu No-WIFI, skąd mam go wziąć? Pomóżcie. Z góry dziex.

17 11 2008
makaveli

Hallo. Mam wersje z wifi wpisuje ID mojego iphone ,user name root, haslo alpine daje login i wyskakuje “host doses not exist”. Co mam zrobic i z gory dziekuje za pomoc

17 11 2008
kvczor

@makaveli

Zainstaluj sobie BossPrefs i włączm tam SSH (Musisz też mieć OpenSSH zainstalowane.

17 11 2008
makaveli

To BossPrefs mam zainstalowac w komputerze czy w iphone a OpenSSH zainstalowalem w iphone juz wczesniej tak jak podawales we wskazowkach przez Cydie

17 11 2008
kvczor

W Cydii.

18 11 2008
makaveli

Zainstalowalem BossPrefs uruchamiam WinSCP uzupelniam tak jak podane i caly czas wyskakuje host doses not exist. Czy ma jakies znaczenie jezeli WinSCP ktore zainstalowalem jest w wersji polskiej. Nie wiem juz jak mam to zrobic. :(

18 11 2008
kvczor

Ale ten BossPrefs zainstalowałeś w jakimś celu, prawda? :)
Uruchom go i jeżeli SSH jest wyłączone, to włącz je.

Nie ma znaczenia w jakim języku masz WinSCP.

18 11 2008
makaveli

Zaraz mnie szlag trafi z tym iphone’em w tym BossPrefs mam wlaczone edge wifi i SSH i dalej to samo host doses not exist. Probowalem jak i phone byl odlaczony od kompa rowniez z podlaczonym do kompa przez USB. Nie wiem czy ja robie cos zle czy cos innego jest nie tak.

18 11 2008
makaveli

Szkoda ze nie mieszkasz w Witnicy bo nie znam nikogo kto moglby mi pomoc

18 11 2008
makaveli

acha jak mozna usunac gry czy jakiekolwiek rzeczy sciagniete przez installera bo iTunes ich ni widzi

18 11 2008
Zigi12345

Gdzie beda znajdowaly sie pliki ktore zrzucilem na iphona??

19 11 2008
kasia

Co to jest “root” i “alpine”? Adres IP znalazłam w telefonie a dalej nie wiem co wpisać…:( Pomocy!!!

20 11 2008
Fajfa

U mnie po naciśnięciu loguj wyskakuje okineko “Błąd sieci: Połączenie odmówione”

Odistalować pliki można poprzez Cydie wg schematu:

Cydia–>Manage (u dołu ekranu)–>Packages–>stamtąd wybierasz aplikację do usunięcia–>i na gorze ekranu pojawia się “Modify”–>Remove

20 11 2008
Fajfa

@kvczor

napisałeś: “3. Zapisz sobie na kartce “Adres IP”. (Zawsze jest to 192.168.1.x)”

na screenie z bankufotek masz inne IP, a i u mnie tez inaczej sie zaczyna: 169.254.116.XXX

Dlaczego tak jest i czy dlatego nie mogę się połączyć?

Pozdrawiam.

20 11 2008
kvczor

@kvczor

Jeżeli łączysz przez USB to jest zawsze 127.0.0.1 (host). A dlaczego ty masz 169.254.116.xxx to ja nie wiem :P (widać nie zawsze jest 192.168.1.x)

21 11 2008
kasia

Dzieki za odpowiedz

23 11 2008
Fajfa

@kasia

Root to jest domyślna nazwa użytkownika (z tego co wyczytałem w wikipedii to ‘root’ działa tylko na mac’ach, może dlatego u mnie na windzie vista nie chce mi działać), a alpine to domyślne, uniwerslane hasło.

pzdr

23 11 2008
kvczor

@Fajfa

Root=admin
iPhone ma Mac OS X. Vista nie ma nic do tego.

23 11 2008
Fajfa

@kvczor

okay.

czy możesz sprawdzić i poradzić coś na mój ostatni wpis tutaj: https://iphonepwned.wordpress.com/2008/10/10/21-jak-wgrywac-pirackie-programygry-aktualizacja-2/ Przy okazji możesz go usunąć, bo niechcący się powtarza.

24 11 2008
Nauthiz

Jeżeli chodzi o wersie ni-wifi to co mam wpisać w host name ???? błagam pomocy !!!!

24 11 2008
Nauthiz

i cały czas pokazuje mi “Błąd sieci: Połączenie odmówione” co mam zrobic

9 12 2008
[MOD] Emoji w iPhone :] « iPhone Tutorials

[...] 2. Podłączamy sie do iPhone / iPod Touch za pomoca SSH [...]

16 12 2008
makaveli

mam i phone 3g w orange ale karte mam w plusie kupilem na allegro ta cienka folie zebym nie musial sciagac simlocka. Wszystko bylo w porzadku dopuki nie wgralem najnowszej wersji oprogramowania 2.2 i nic nie moge zrobic w telefonie wyskakuje obrazek zebym podlaczyl sie do i tunes i tam pojawia sie informacja ze karta sim jest nieodpowiednia zeby odblokowac iphone musze wlozyc karte odpowiedniego operatora. Ale wyswietla mi w telefonie siec plus i nie wiem co mam zrobic bo nic nie dziala, pomocy

29 12 2008
czacza8

niech ktos wkoncu napisze co wpisac w polu nazwa hosta…. to juz sie robi denerwujące

30 12 2008
Iver

1. root z małej litery, nie Root
2. dla wszystkich: wyraźnie jest w tutku napisane że trzeba sczytać sobie ip jakie się ma w wi-fi

23 01 2009
dvongrimm

Wykonałam na iTouch’u jailbreak’a poprzez quickpwn. W jaki sposób mam zainstalować OpenSSH? Nie mam wifi, i nie mogę znaleść nigdzie (w packages, sections itd) instalatora openSSH.

30 01 2009
Palmir

mam pytanko gdzie wrzucać gry? żeby się pokazały?

3 02 2009
Menka

właśnie jak już “poprzeciągam” te pliki z kompa na Iphone to gdzie je znajde i jak zainstaluje np. przeciągnięty folder w motywem ?

3 02 2009
Menka

aa i co do czego poprzyciągać jak chcę wgrać motyw to jaka ścieżka, jak dzwonek to jaka ? ^^

4 02 2009
tzeenth

ee wiec mam taki problem wszystko zrobilem jailbreak host 127.0.0.1 user root iphone podlaczony itunes wlaczony protocol sftp allow spc i kurde jak probuje sie polaczyc wywala blad Network error connection refused.. kombinuje i nic nie moge zrobic jak ktos sie moglby do mnie na gg odezwac i pomoc ewentualnie bylbym mega wdzieczny (zawsze niewidoczny) gg:3462420

11 02 2009
KOMODO

No to rozwiazanie dla problemu bledu polaczenia:D:D

Caly widz polega na tym ze nie wystarczy tylko samo Win SCP potrzebujemy jeszcze zrobic tunnel. (tak mi sie zdaje bo mnie po tym dziala)

Wiec sciagnijcie sobie ta gotowa paczke:

http://www.makkiaweb.net/itunnel/download.html

Jest tam wszystko w jednym. Instalujecie, uruchamiacie, najpierw Tunnel (otworzy sie czarne okienko) a pozniej Win SCP i dziala:)

Jak wyskoczy po drodze jakies dlugie zapytanie…dajemy UPDATE.

Mnie to pomoglo, koledze wyzej takze:) A przed tym borykalismy sie z errorem polaczenia:P

12 02 2009
Marcin

Mi też się nie chciał połączyć. Musicie wziąć ip z Boss Prefs

28 02 2009
polar

Mam problem, mianowicie po wklepaniu najnowszego softu (2.2.1) po wejściu na folder /Applications ni emogę nic upuścić, w sensie wkleić nowej aplikacji. Jest to dla mnie duż problem, bo nie wiem jak instalnować płatne aplikacje… (zainstalowałem Installous, ale za każdym razem ściaga mi 3% pliku i nic.. ;| ).

Dodam tylko, że po wejściu w folder /Applications wyświetla mi sie komunikat:
No such file or directory.
Error code: 2
Error message from server: No such file
Request code: 11

Prosze o radę, co mam zrobić. Zależy mi na czasie.

pozdro

16 03 2009
zgredzik

siemka
wrzucilem softa 2.2.1. zrobilem J.B. i nie moge znalezc nigdzie openSSH nawet recznie.
nie wiecie skad moge go dorwac inaczej ?

15 04 2009
Sony_16

Witam ja mam problem dotyczący gdzie znajduja sie pliki po przezuceniu z kompa na iPhone

15 04 2009
Sony_16

jak by ktoś miał wiecej czasu to prosze pisać na gg 12615348

24 05 2009
BeZeL

Jest wogole w ssh wyszukiwarka plikow ? Gdzie moge znalesc fotki ktore dodalem przez itunes , jaki to folder ? pozdro

31 05 2009
Mario

slaby tootek nie wszystkie kroki sa opisane.

8 06 2009
ShaoJay

root piszcie z malej a nie pierwszej duzej

10 08 2009
Kuba

Sluchajcie wrzucilem jedna aplikacje do Programy: “/private/var/stash/Applications.xxxxx” i teraz nie moge jej znalezc. POkazuje ze wzielo miejsce na dysku ale jej nigdzie nie ma i nie moge jej usunac. Macie jakies sugestie. Prosze o pomoc bo wrzucilem navigona i szkoda mi prawie 2 giga. Dziekuje i pozdrawiam

3 01 2010
iPiter

10.08.09 no mam nadzieje ze juz sobie poradziles z problemem;p

19 01 2010
mocar

hee no gosciu ladnie to opisal szkoda ze nie do konca… mianowicie gdzie trzeba w ktory folder na ipodzie lub ihonie programy i gry tak zeby potem bylo je widac i mozna bylo ich uzywac…..

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

