[3.0] Jak zrobić jailbreak? [wszystkie urządzenia oprócz iPhone 3G S] [update]

20 06 2009

STRONA PRZENIESIONA!

NOWY ADRES:

www.iVanilla.pl


Działania

Information

90 responses

21 06 2009
andig

Dzięki wielkie!!! Bardzo fajny turtorial. Wszystko śmiga!!! Dzięki i pozdrawiam🙂.

21 06 2009
banolka

a tu video jak zrobic JB😀

21 06 2009
kvczor

Dzięki! :]

21 06 2009
wookie23

Witam,
Mam iPhone 2g 8gb i w redsnow nie ma nigdzie opcji zdjecia simlock-a. Jest tylko Instal Cydia i Unlock a nie ma nic do zaznaczenia na simlock.
Czy on od razu (automatycznie) sciagnie simlock-a?

21 06 2009
kvczor

tak, robi to.

21 06 2009
Xkem

omg prziecie opcja unlock to jest zdjęcie smilocka z 2G opcji unlock nie ma przy 3G…

22 06 2009
Nostra de mouse

Dzięki

22 06 2009
Marian

Super instrukcja ,gratulacje natomiast u mnie po dojściu do (4. Wyskoczy nam okienko. Znajdujemy i wybieramy wcześniej ściągnięty wcześniej soft (na zdjęciu nieaktualny soft, nie sugerować się nim) nie mam żadnego softu al mam juz w moim IP 3G / soft 3.0
co mam zrobić ? próbowałem zgrac ten soft ze stron ale nic nie wychodzi każdy radzi inaczej nikt nie poda wiarygodnego linka
proszę o pomoc -jestem tylko użytkownikiem WinXP
serdeczne dzięki

24 06 2009
djgs

No device detected.Dfu Mode Failed. TAKI WYSKAKUJE MI BLAD JAK DOCHODZE DO PKT 8 HELP???

24 06 2009
kvczor

Musisz zrobić DOKŁADNIE to co Redsn0w pokazuje. Po Prostu nie udaje ci się wprowadzić iPhone w tryb DFU.

24 06 2009
djgs

to jak mam to zrobic

24 06 2009
djgs

Juz mam hehehe:) Zrobilem:P

24 06 2009
adalberto5

U mnie pojawia się tylko możliwość instalacji Cydii, nie ma tego drugiego🙂 W czym problem?

25 06 2009
Pablo

Chciałbym powiedzieć, że nie działają linki z softem 3.0 dla obu Ipod’ów nie działają:
An error occurred while processing your request.

Reference #50.6d13434d.1245925556.2322045

26 06 2009
Szymon Josch

Ku… Pali Styki!!!!! Al małe ale… Na Vista mi nie poszło, za to na starym poczciwym XP WSZYSTKO, NAPRAWDE, WSZYSTKO działa!!!!!God bless Dev-Team!!!!!

26 06 2009
marsek

help gdy robiłem jailbreak na iphonie 3g przy 8 punkcie przy właczaniu trybu dfu przez przypadek włączył mi sie iphone a teraz cały czas swieci sie logo appla na czarnym ekranie

27 06 2009
Papryk

Zrobilem wszystko oki, gitara Cudia , Icy wszystko dziala ale nie moge wgrac zadnej gry sciagniętej z neta w formacie Ipa. Czy ma ktos na to rade ??

27 06 2009
Carlos

Super!Wszystko poszło szybko,łatwo i sprawnie🙂

27 06 2009
Marek

A co to wogóle jest to icy?

27 06 2009
kvczor

Odpowiednik Cydii. Ja osobiście nie lubię go.

27 06 2009
bartek

Papryk: Zainstaluj sobie installous:) instrukcji poszukaj w necie.

27 06 2009
kvczor

Instrukcja nawet na tej stronie!😀

27 06 2009
Marko

Błagam, pomóżcie!! Co mam zrobić. Zrobiłem jailbreak do ihpone 3.0 3g 8gb z ery i próbowałem wgrać Installousa z Cydii ale coś sie sknociło z cydią bo pisało ciągle error. teraz wogóle nie mogę włączyć iphone. Świeci się tylko jabłuszko i takie kółko do ładowania na tle jabłuszka i nic!!! I tak ciągle, nawet jak przytrzymam home i power to nic nie daje, a mam gwarancję i po jailbreaku nic z tego://// HELP!

27 06 2009
Marko

Ufff dałem rade…. jeżeli komuś sie to przyda, to napisze jak. Jezeli nie mozesz już nic zrobić w swoim Iphone, wprowadź go w tryb DFU, czyli tryb awaryjny. Robi się tam samo jak w jailbreaku (prztrzymujesz power, home itp.). Będziesz mógł wtedy zainstalowac od nowa softa. Oby nikomu coś takiego się nie stało, bo to straszne przezycie;)

7 07 2009
szef

Marko:D dzieki… mialem doslownie identyczna sytuacje:D wlasnie czekam na odtwozenie i mam nadzieje ze cos to da…

21 12 2009
bert95

opiszesz jak to zrobić bo mam to samo ale ja wcisnołem wyzeruj wszystkie ustawienia i pliki

1 07 2009
ownyou

mialem ten sam problem dobrze, ze znalazles rozwiazanie:p

2 07 2009
Zych

Siema, wrzuciłem sobie soft 3.0, ale nie metodą opisaną powyżej, to znaczy nie wybierałem softu z dysku tylko po prostu w iTunes dałem opcję „uaktualnij”. Czy przed rozpoczęciem JB muszę wgrać ten soft tak, jak jest to opisane w instrukcji?

3 07 2009
kvczor

Nie ma znaczenie jak wgrasz soft. Inna sprawa, czy znajdziesz czy potem znajdziesz go na kompie, jeśli ściągałeś przez iTunes.

2 07 2009
MaTyS

Wszystko według opisu poszło bezproblemowo, niestety zainstalowane gry nie działają, próba synchronizacji nowych przez iTunes kończy się błędem :(((

7 07 2009
MaTyS

Już jest ok, niestety tutaj mi nikt nie pomógł… .

5 08 2009
BANDIT

MAM TAKIS AM PROBLEM ZE ZROBI;LEM JAK NALREZY ALE GRY SIE NIE INSTALUJE WYKAKUJE BALD MOZE KTOS POMOZE

5 07 2009
Stef

Po wybraniu z listy co ma zrobić ten program a dokładnie w (PKT 3) z iphone i kliknięciu next wyskakuje mi taki komunikat help.(wyskakuje mi taki komunikat jak zaznaczam unlock jak zaznaczam instal cydia lub instal ice to nie ma tego komunikatu)
extracted binary code for the 3.9 end 4.6 baseband bootloader is necessary to unlock the iphone 2g these file can be found by searching on Google

6 07 2009
kvczor

Mój błąd, nie napisałem, że potrzebne są pliki bootloader’a. (Update wkrótce, wakacje są w końcu!😛 )

LINK: http://www.iphone-hacks.com/download.php?id=109

6 07 2009
Stef

dziękuję bardzo za szybką odpowiedz

6 07 2009
Stef

mam jeszcze jedno pytanie chcę sciągnąć zabezpieczenia z mojego iphone i scignąć simlocka co mam zainstalować jak będzie się mnie program pytał cydię czi ice. robię takie coś pierwszy raz dlatego mam takie pytania

6 07 2009
Michał

Witam! Gdy wgrywam soft 3.0 na samym końcu wgrywania gdy już iTunes sprawdza zgodność wyskakuje mi błąd..”Nie udało się odtworzyć ustawień fabrycznych iPhone.Wystąpił nieznany błąd (10)..Proszę o szybką pomoc..Będę wdzięczny!

24 09 2009
bade27

ja też mam taki sam problem😦 jak Michał

6 07 2009
Michał

PROSZĘ POMÓŻCIE! GG:9805419
PILNIE!

6 07 2009
robson

siemanko wszystkim, mam problem jesli ktos mial podobny i udalo sie go rozwiazac, to czekam na podpowiedzi, mianowicie;
przy punkcie 5 i pojawieniu sie …patching kernel… znika mi wszystko
i pojawia sie info macowskie – Mac OS X and other applications are not affected,
i tu juz nie mam pomyslu co dalej
mam wszystko co potrzebne zainstalowane ,czyli:
redsnow-mac_0.7
iphone1.1_3.0_7a341_Restore.ipsw
bl46.bin
bl38.bin
… i niestety wlasnie mam taki maly prblem ze nie wiem jak to rozkminic:)???
pozdrawiam
robson

7 07 2009
Stef

zainstalowałem w iphonie cydię i ice czy jest możliwość odinstalowania ice? czy można korzystać z dwóch programów?

10 07 2009
mateunho

z dwóch jednocześnie? – nie można, ale możesz korzystać z nich na zmianę: w dni parzyste Cydia, a w nieparzyste Icy🙂
pozdrawiam
mateunho

11 07 2009
Konrad

Dzieki ziomek wszytsko gra i lata na pocztaku myslalem ze cydia mi sie nie zainstalowala ale byla na drugiej stronie :P:P

11 07 2009
Muniek

Sciągnełem oprogramowanie, ale jest ono w formie folderu z różnymi plikami które nie da się otworzyc. Na obrazku jest pokazane oprogramowanie w .ipsw .
Co mam zrobić aby w takiej formie mieć to??? Mam Iphone’a 3g

22 07 2009
maciek

sluchajcie dlaczego jak mam tego dobrego softa 3.0 no i tego Redns0w 0.7 nie dzilaka jak daje browsze mysli a potem nie ma next bo pliku nie akcpetuje tak samo z wersja 0.7.2 dlaczego ???? co mam zrobic

22 07 2009
maciek

dodaje ze mam iphone 2G

23 07 2009
Bart

Dziala super zero problemow wszystko wg instrukcji. Nawet simlocka w zdjety w iphonie 3g

24 07 2009
Dawid

Witam,
mam pytanie :

W kroku 3. Kiedy musimy trzymać przycisk „Home” przez 30 sekund, kiedy należy go zwolnić ? Mi po dojściu do 20 sekund odliczania zaczyna się już „wgrywać” i nie widzę samego odliczania.
Jak puszcze „Home” zaraz po ukazaniu się pasków ładowania , cały proces zatrzymuje się na „Uploading Ramdisk” i już nie idzie dalej.
Czy trzeba trzymać przycisk „Home” całe 30 sekund i reszte odliczać w głowie czy należy puścić zaraz po pojawieniu się paska ładowania ?

24 07 2009
AM50

Robie już któryś raz i nie wiem czemu ale za każdym razem zatrzymuje się przed „ananasem”? Co robie źle?

25 07 2009
AleX69

jesli pojawi sie problem i utkniecie na „waiting for reboot”
pomaga uruchomienie systemu w trybie awaryjnym (vista lub xp)

26 07 2009
AM50

Utykam na „Downloading Jailbreak data…” Myśli myśli i po kilku, kilkunastu minutach mam zresetowany iPod i każe mi sie łączyć z iTunes. Żandego ananasa.

Jutro Spróbuje na innym kompie.

29 07 2009
Shadow

Elo all moze ktos pomoże mam ipod touch 1g i zrobiłem jailbreak na soft 3.0 ale nie moge wgrywac gier z itunes ani plików ipa które sciągnełem z chomikuj.pl dlaczego i jak je zgrac . jak sciągałem na pc z itunesa darmowe gierki to chodzily miałem wtedy soft 2.2.1 teraz nie chca prosze o pomoc ;(

31 07 2009
hm......

mam mały problem….. czy raz urządzenie musi być wyczyszczone czy może zawierać dane. na Windows 7 i na XP zatrzymuje się na „waiting for reboot” i stoi, na razie nie byłem zbytnio cierpliwy ale ile to ma trwać ??

31 07 2009
hm......

oki oki działa trzeba użyć softu do właściwego iphon’a😀

ten soft tu albo jest starszy albo do 2G nie chce mi się zagłębiać ale raczej do 2G bo ma ściąganie sima

1 08 2009
kuba

witam utykam na “waiting for reboot” i nic dalej nawet w trybie awaryjnym nic się innego nie dzieje co robić ??

3 08 2009
hm......

przeczytaj to co napisałem :D……. dwa posty wcześniej, użyj softu którym ostatnio upgradowałeś iphona, a jeśli masz 3g to soft który jest tu w linkach nie działa.

3 08 2009
hm......

zrób upgradesoftu przez itunes ale nie instaluj odrazu tylko skopiuj soft w inne miejsce, soft znajduje się C:\Users\twój użytkownik\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates.

jeśli itunes nie chce ściągać softu to przełącz iphona w tryb awaryjny i podłącz do itunsa😀

4 08 2009
Burszuras

Hej, mam problem.. po tym jailbreaku nie lapie mi sieci era.. poprostu jej nie widzi.. ktos wie co zrobic?

5 08 2009
BANDIT

PO ZROBIENIU JEILBREK’A NA 3.0 NIE CHODZI MIZ ADNA APLIKACJA KTORA CHCE ZAINSTALOWAC PRZEZ ITUNES WYSKAKUJE MI BŁAD PROSZE O POMOC GG:9511648 PISAC NAWET JAK NIEDOSTEPNY

13 08 2009
Woulder

Ja juz sie przestraszylem wole tego nie robic.

20 08 2009
Olsio100

Ufff…. super wszystko zadziałało. Trochę miałem problemów z ustaleniem zgodności softu jaki maiłem w pliku z softem już wgranym. Ale wprowdziłem Iphone’a w tryb aaryjny i z Itunes’a za pomocą Shift+odtwórz wrzuciłem ten sam co w pliku do telefonu i dalej poszło jak z płatka. No i oczywiscie konieczne jest jeszcze posiadanie 2 plików *.bin (bootloader’ów).
OS3.0 w Iphone 2G działa pod Plusem bez zarzutu. Szkoda, że nie ma MMs’ów tak jak w 3G. pozdrawiam

4 09 2009
karp1991

po zabiegu działa 100%

6 09 2009
pingwinek.

Witam próbowałem już robić wiele razy jailbreak na iPodzie touch 2 generacji jednak po ostatnim razie boję się to zrobić ponieważ przy odtworzeniu iPod-a wyskakuję błąd 1601. Od tej pory zainstalowałem inne iTunes ( 8.2 ) czy jakoś tak. ale boję się, że znów wyskoczy mi ten błąd.. ( mam oryginalny soft 3.0 w iPodzie ) mam też jeszcze jeden problem nigdy nie mogę znaleźć pliku ipsw. nie mam takiej ścieżki jak jest napisane ( nie mam appdata )

12 09 2009
pl4tin3

gdy ma sie wersje 3.1 na iphonie 3g to i tak da sie zrobic jailbreaka, wystarczy odpalic itunes i wcisnac szift i restore, dac namiary na wersje 3.0 i po downgradzie wyskoczy blad ale nie przejmujcie sie, sciagnijcie iRecovery i wchodzac przez start/uruchom wpisujecie c:/iRecovery_svn/irecovery.exe -s cos takiego jak to do pliku exe z koncowka -s, gdy juz odpalicie wpisujecie tam w oknie FSBOOT i voila, wszystko smiga i iphone dalej jest 3.0🙂

15 09 2009
ggg

siema, mam problem, jailbreak robi mi sie dobrze, ale nie mam opcji unlock lub zeby zdjac blokade simlock. mam iphone 3g, wszystko robie jak w opisie, mam soft 3.0 pojawia mi sie tylko opcja zeby instalowac cydie albo ta druga i nic wiecej…
co robic?

17 09 2009
maciek

ludzie pomóżcie co w 8 zrobić

21 09 2009
Łukasz

Mam wielki problem. Po przeprowadzeniu całej operacji wszystko wygląda ok ale jest jeden problem. Mianowicie utraciłem całe wyjście na świat tzn nie moge połączyć sie z internetem. Uzywam WI-FI. Cydia rownież ogłasza brak neta nie mam pojecia co sie stało. Bardzo prosze o pomoc.

21 09 2009
Łukasz

Zapomiałem dodać że chodzi o IP 3g

22 09 2009
gry

dolaczam sie do podziekowan:) naprawde dzieki:)

26 09 2009
DAMIAN

Mam pewien problem.
Jak instaluje soft 3.0 pokazuje mi sie komunikat że wystapił błąd-Error 2015.
Co zrobic?

10 10 2009
pppp

DOSZLO MI DO MOMENTU ZE ZDJECIA UPLOADING RAMDISK I W POLOWIE STANELO HELP IPOD 1G TOUCH

10 10 2009
sss

pomocy, zrobilem aktualizacje na 3.1.2 jak zrobic jailbreaking? co robic?

10 10 2009
Gala

POMOCY!! do pkt 3 jest wszystko dobrze jak wybieram tego softa to redsnow mysli i sie nie da nacisnac przycisku next i pisze unable to recognize specified ipsw

23 10 2009
Lukom

Jailbreak WSZYSTKICH IPODÓW TOUCH I IPHONE’ÓW
kontakt: gg: 5596741 lub e-mail: allegroto@o2.pl
Cena do ustalenia:)
Mieszkam przy metrze „Stare Bielany” w Warszawie.
100% gwarancji udanego Jailbreaka:)

6 11 2009
bert95

siema wszwstko ok działa bez zarzutu ale jak prubuje wgrać gry przez itunes to mi wyskakuje że się nie do bo aplikacja nie ma podpisy pomocy pilne

6 11 2009
bert95

albo wyskakuje nieznany bląd pomocy mam i phone 2g

12 11 2009
Radzio

Witam!!! Jestem obecnie w posiadaniu ipoda 32GB 3generacji. Gdy włączam redsnOw i wybieram swojego softa wyskakuje mi na samym początku ” UNABLE TO RECOGNIZE SPECIFIED IPSW. o co w tym chodzi czy musze pobrać innego softa? instaluje taki: iPod3,1_3.1.2_7D11_Restore POMOCY!!!!

15 11 2009
grzejemnie

siema, a jak to ma dokładnie wyglądać z tą końcówką ‚-s’, bo mi nie działa coś… ;/

16 11 2009
Bartekkolo

Witam,zrobhilem wszystko jak w instrukcji ale na ekranie caly czas jest ten dysk z zielona strzalka i dalej nic sie nie dzieje nie ma ananasa i nie wiem co dalej robic?

23 11 2009
bialy

witam mam taki problem wszytsko robie ok z istrukcja . dochodze deo konca pokazuje sie dysk nie ma ananasa tylko robi sie okolo 15 min dysk a pozniej wyskakuje kabel i ikonka itiuns pomorzcie co zrobic

26 11 2009
joks79

zrobolem wszystko jak powyzej i doszlo do twardy dysk ze strzalka i tak zostalo jakby sie zawiesil !! co ma zrobic?

3 12 2009
Corddian

Działa !!! ale nie z softem do iphona 3g podanego na początku. tamten jest stary!!! trzeba poszukać do 3.0 – jest napewno w sieci.

21 12 2009
bert95

witam mam bardzo duży proble mianowicie zrobiłem wszystko jak w instrukcji i super działało ale kliknąłem w ustawieniach wyzeruj wszystkie i pliki i iphon padł znacz włącza się ale pokazuje się jabłuszko i kółeczko ładowania i nic dalej potrzebuję pilnej odpowiedzi z góru dzięki

29 12 2009
bodek

czesc wszystkim.
mam problem gdyz sciaglem os 3.0 ale jest w postaci folderu w ktorym znajduja sie pliki nie wiem co mam z tym zrobic( jest juz rozpakowany ten plik)
wogole nie wiem jak robic zeby wygladalo w postaci jak na instrukcji w postaci instalki
robie to pierszy raz dlatego porsze o dopowiedz>
pozrdrawiam

3 01 2010
iPiter

zrób jeszcze raz jailbreaka ale softu 3.1.2 i nie powinno Ci juz nic wyskakiwać(:

16 01 2010
carbon

czy ta procedura zadziala do iphona 3GS os 3.1.2?

16 01 2010
kvczor

Nie wiem, strona jest nieaktualna.
Poszukaj w internecie informacji o blackrain.

16 01 2010
carbon

dzieki

22 01 2010
kajtek

Czy ktoś próbował to robić na iPod touch 3 generacji bo dostałem go niedawno nie wszystko jeszcze w nim oblukałem i nie chciał bym sobie zepsuć tak fajnej zabawki!!!!

29 01 2010
laduwac

hej jak sie ma jailbroke to mozna zrobic update na nowsza OS czy nie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




%d bloggers like this: